Tessali

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Therese - 23 maj 2010 15:54

Idag var det dop för Nina & Fredriks lill tös <3 dom har valt och inte ha det i kyrkan så vi hade det hos farfar, det hade vi även för Tony också när han döptes för 3år sedan. Oj vad tiden har gått :o minns hans dop som om det vore igår.


Hur som helst Sandra var verkligen fin i dopklänningen :-) ja hela dopet var fantastiskt fint. Och hon var så duktig lilla Sandra. Höll sig glad igenom hela dopet stort sätt. Blev lite ledsen dock vid något tillfället men det var inte så farligt.


Får inte glömma bort och berätta att jag fick äran och bli gudmor <3 det känns både fint men också väldigt betydelsefullt. Så TACK Nina och Fredrik..

Mina syskon Sanna & Helena blev också utvalda till gudföräldrar :-) tyvärr kunde inte Sanna närvara då hon bor i Östersund, "bara" 5-6 timmar här i från..


Alla människor som blev inbjudna till dopet närvarade, så det blev lyckat. Var närmare 20pers! :D  Sandra fick många fina pressenter. Kläderna gillade jag nog bäst. Men inte så konstigt, jag är galen i kläder :-)


Och fikat det var gott :-) smörgås tårta och prinsess tårta det var det jag åt. Sen fanns det keks,bullar och kladdkaka med vit choklad på, men det tog jag inget av.


Bilder från Sandras dop kommer i nästa inlägg :-) så håll utkik. Är ganska trött och seg (kan nog bero på detta regnväder vi har idag) :/ så bilder kommer sen.


Ska gå och vila en stund framför en film ...!


Ha det bra allesammans



Av Therese - 23 maj 2010 10:47

Välkommen till min blogg =)


Vissa av Er kanske känner igen mig från den gammla bloggen jag hade, gick under namnet Therese Lindstrom då! Men har avslutat det kontot & kommer nu börja om på en ny kula =)


Tanken är den att jag ska blogga oftare, lägga in mer bilder & framför allt kommer jag fortsätta skriva om mig & mitt liv, men ska försöka lägga upp allt på

ett bättre sätt så man kanske lockar mer människor till att läsa bloggen :-) hade inte så många besökare sist :/ och det vill man givetvis ändra på!


Har du/ni några frågor så tveka inte & skriv. Ska försöka svara ;)


Ha en riktigt bra dag..  / Therese


Ps. Kommentarer gillas skarpt :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards