Tessali

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Therese - 25 maj 2010 21:30

Då gör vi ett nytt försök med att skriva blogg & lägga in dop bilderna som lovat, det var meningen att jag skulle ha gjort det i söndags kväll men mitt i allt skrivande och sådant så lyckades mitt internet lägga av och då försvann givetvis allt och självklart var internet tvungen att lägga av när man var klar i stort sätt. Blev lite små mutter där, så jag orkade verkligen inte att försöka igen... Hihi!

Men NU så, får vi hålla tummarna att det går bättre denna gång :)


Här kommer lite bilder, vissa bilder blev bättre än andra ;p


  

Mamma Nina med barnen Tony & Sandra =)


  

Helena (min lillasyster) & även gudmor åt Sandra =)

Sanna (min andra lillasyster) är också gudmor. Men kunde dock

inte komma på dopet då hon bor i Östersund, lite väl lång resa hem

för och vara med på ett dop :/


  

Jag då.. (Hatar och vara med på kort, blir ju sällan bra) så mig behöver ni ju inte titta på. Men kolla in Sandra där i mot, världens sötaste tös =) även jag är också

gudmor <3


  

Härmed döper jag dig till Sandra A*** E***** (Har inte frågat Nina om

tillåtelse att skriva ut Sandras fullständiga namn) så jag gör inte det.

Men fint mellan namn fick hon och efternamnet är fint det också ;)


  

Efter dopet fick hon ta av sig dop klänningen och sätta på sig vanliga kläder som bestod av en body, kjol och strumpbyxor =) hon var så fin. Den rosa elefanten fick hon utav morbror Sami och kusin Toffe...


(Tuula,Jag vet att du läser min blogg & jag vet även att du gillar rosa så titta och beundra) ;) hihi...


Så mycket mer bilder blev det inte! :) el jo självklart blev det ett par bilder, men dom flesta blev så "konstiga" så jag valde ut favo bilderna och lade in dom här.


Kraam



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards