Tessali

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

¤ Kväller...

Av Therese - 17 augusti 2011 20:04



Kväller här då... Strax ta en varm dusch. Inte för att jag är speciellt frusen av mig, men tkr det är riktigt gött & duscha varmt ändå. Okej kanske inte dom dagarna när det har varit 30grader ute. Men annars så ;-) 


Sen mata dom hungriga katterna! Bolt våran ena katt han skulle kunna äta 24.7 han är en riktigt matvrak. Och det spelar heller ingen roll vad det är han får. För han äter allt.

Medan Wilda är lite mer lugnare och äter bara här hon är hungrig. Och inte ens då vräker hon i sig... 


Vid 21.00 börjar det en film på 6an som jag & älskling ska se. Den heter, familj på väg. Har sett den på reklamen & den verkar riktigt bra och rolig. Men tror dock inte att jag kommer orka se hela. För jag känner mig en aning trött... 


Nej nu säger jag nog, 



Puss, Therese


Ps. Örebro i morgon =D     




  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 24 augusti 2011 13:59


Jag kommer att avsluta den här bloggen inom kort! För min lillasyster Helena hjälpte mig & startade en NY igår. Fortsätt gärna & följ min blogg    Adressen dit är,  http://www.nybliven-mamma.blogspot.com/    Där kommer ni få läsa om min varda...

Av Therese - 22 augusti 2011 20:03

Idag har det varit en bra dag! även om det inte har hänt så fruktansvärt mycket. Fick reda på en sak tidigare (kan inte berätta det här) men det var riktigt kul. Säger bara en sak, sista idioten är inte född än.. Fattar inte hur f*n man tänker när ma...

Av Therese - 22 augusti 2011 11:55

Helgen kom och gick med rasande fart! Och ändå gjorde vi inget speciellt. Helgerna brukar kunna gå snabbt om man hittar på en massa saker. Men nu gjorde vi inte det och ändå gick det snabbt :p förstår inte.    Måndag idag. Älsklingen är på jobbet...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:30


  Big foot. Det är inte en dans på rosor & vara gravid ibland!  ...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:25


Var i Örebro igår & handlade kläder!  Blev faktiskt nöjd över mitt köp :D Här kommer en bild,                        2 par strumper Rosa linne Lila kofta (tunn men skön och ha på sig) Lila, vitrandigt linne med mön...

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards