Tessali

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Therese - 11 augusti 2010 21:45

Tony och Sandra <3

Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar er <3

Det har jag gjort sen första stund och det kommer jag alltid att göra!

Ni sprider så otroligt mycket glädje och kärlek :)

Dagar jag känner mig ledsen, så räcker det med och se er så skiner jag som

en sol igen! Här går inte solen bakom molnen i första taget .

Jag är en mycket stolt kusin till er båda & jag är även mycket stolt

gudmor till dig Sandra :-D när jag fick en förfrågan om jag ville vara gudmor,

så behövde jag ingen betänketid! det var ett så självklart :-D jag ser det

som en väldigt fin och personlig gåva! :) TACK

Tony och Sandra, vad som än händer så finns jag här för er båda! Glöm aldrig det.

Nu är ni endast 3½ & 5månader så ni är lite väl små för och komma och

hälsa på mig själva! Men när ni blir större och kan komma till mig på egen

hand, så är ni alltid välkommna hem till mig <3 och jag lovar er båda

att jag ställer upp om ni behöver en hjälpande hand någon gång! :)

Jag älskar er så otroligt mycket <3


 


Bild kvaliten blev inte den bästa dock! =/


  Bättre bild...



 

Syskonen, tillsammans :] Sorry Niina




Av Therese - 11 augusti 2010 21:22

 


Nästa vecka drar jag & flickvännen Marre till Finland :-D Jag längtar sjukt mycket tills det är dags att resa iväg! Dock är datumet inte helt bestämmt än, men troligen blir det den 20/8 och kommer hem 30/8 så 10 underbara dagar blir det. Kan bli en dag mer el mindre, men det återstå att se :-D


Skrev en packnings lista för en liten stund sen, inte för det är så mycket som ska med :p men vill inte glömma någonting viktigt. Skrev även en lista på saker som måste fixas här hemma innan jag kan åka så nu har jag full koll, hoppas jag :]


Och i morgon förmiddag el morgon kväll så kommer min kära far hit, även godeman och då ska vi prata ekonomi :] ska kolla hur denna månad ser ut med pengar, så jag vet hur mycket jag kan lägga på tex resan och hur mycket pengar som går till mat och räkningar! Men pappa & jag brukar komma bra överräns, så det är nog inga problem! :]



Och när jag kommer hem från Finland, då ska jag packa ner alla prylar i flytt kartonger av det som fortfarande inte är nerpackat för den 1 september flyttar jag och mina 3 katter <3 :-D längtar lite tills flytten äger rum också.. 

Flyttar dock inte långt, kommer bo kvar i samma lilla byhåla och under samma adress! Men kommer flytta till andra sidan, fast till övervåningen XD och äntligen kommer jag att få en egen ballkong :D fyfan vad nice! som det är nu, så delar jag ballkong med en granne, svårt och förklara för er som aldrig varit här :/ men ni som VET hur jag bor, ni fattar :D höhöhö...


 




Nej nu börjar fantasin ta slut :] bäst och ge sig innan man kommer på ngt mer att skriva om :p hehe! Blev en blogg iaf

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards