Tessali

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Therese - 31 augusti 2010 22:18

 


Även om du har sårat mig många gångar, så älskar jag dig ändå!

Det kommer jag alltid att göra, det spelar ingen roll vad du än gör.

För du kommer alltid att vara min mamma! <3 Jag saknar dig så sjukt

mycket <3 :'( om jag hade kunnat så hade jag åkt tillbaka till dig och syskonen

typ NU. Men tyvärr kan jag inte det =/ förlåt! Jag hoppas verkligen att vi ses

snart igen älskade mor! Jag längtar efter dig <3 vill aldrig förlora dig, jag

hoppas att du vet det. Även om livet är jobbigt ibland så svik mig inte! En dotter

behöver sin mamma! ^^_^^ dont cry baby . Fan, känner mig ensam! Håll om mig, ge mig all din kärlek till mig! I need you! Kiss and hugs


Av Therese - 31 augusti 2010 21:16

Vaknade vid 09.00 i morse pigg & glad ^^_^^ sov riktigt gott under natten. Några timmar sömn gjorde susen! Slog på datorn och kollade face och läste lite bloggar =) inte för det hade hunnit hända sådär jätte mycket men kul och kika runt ändå. Vid 10.00 kom Nina förbi på en kopp kaffe & sen följde jag med henne hem! Vi bestämmde oss för att åka upp till Ica en sväng, tack snälla! passade på att mathandla lite. Hade dock bara 190kr så jätte mycket mat blev det dock inte.


Sen hämtade vi lilleman Tony på dagis & han blev jätte glad för och träffa mig(?) el det var kanske bara godiset han var ute efter ;) haha


Efter att vi hade hämtat Tony så åkte vi till Stråssa, där jag skulle kolla på en katt. Det var meningen att jag skulle ha tagit en hane först! Men det slutade med att jag tog med mig en liten tös hem! Hon har fortfarande inte fått något namn ännu, men har  några förslag!Får se vad det blir =D


Här är förslagen,


  • Takida
  • Kajal
  • Ice
  • Wilda
  • Twilight

Kommer ni på något fint namn? så berätta gärna . ! =D

Bild kommer..





Av Therese - 31 augusti 2010 20:23

Då var man hemma, kom dock hem igår runt 23.00 tiden! Hade tänkt slå på datorn och kolla face & blogga men var så otroligt trött efter en lång resa så jag gick & lade mig istället. Somnade på direkten =D 


Jag och tjejen (Marre) har haft det bra i Finland =D dock hann vi inte med & göra allt som vi ville göra, då några dagar gick bort pga, att vi var sjuka =/ el rättare sagt Marre hade "bara" ont i halsen medans jag hade ont i halsen, feber, huvudvärk & förkylning! ^^_^^ kändes lite typiskt att man skulle bli sjuk lagom tills att man kom till Finland =S då man ville passa på att umgås, hitta på saker och så ^^_^^ men men det blir inte alltid som man tänkt sig..! 


Annars hade vi det som sagt vad bra, var underbart och få träffa familjen igen <3 sist vi träffades var ju för ungefär 365dagar sen :o så saknaden har varit enorm.


Marre träffade ju min familj för första gången & även det gick bra =D dom kom bra överräns med Marre och Marre kom bra överräns med dom också! Vet inte riktigt vem som "gillade" Marre mest, alla drog i henne och ville prata med henne samtidigt helst . Haha! Kändes skönt att alla kom överräns iaf..! 


Glömde berätta vad vi gjorde, så jag tar det nu. Sorry om det blir lite hoppigt .!


Shoppade, umgicks med mammas kille, var barnvakt, åt på Hesburger (som Mcdonalds) bastade, festade, spelade spel, käkade pizza, hälsade på mormor & Kari =D ja det var nog allt vi gjorde! ^^_^^


Och igår åkte vi hem som sagt =/ var sjukt jobbigt och säga hejdå till alla! Grät som en tok. Ville verkligen inte åka, men denna gång gick det verkligen inte och ändra om biljetterna! ^^_^^ då tjejen skulle jobba idag (kändes inte schysst och låta henne åka hem själv) och sedan stanna kvar .. Så jag fick snällt bita i sura äpplet :S


Har tagit en del bilder =D lägger ut dom så snart jag kan! Så håll koll ;) om ni är nyfikna på att ta en titt...







Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards