Tessali

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Therese - 13 augusti 2010 13:57

Åh, jag blir tokig! Favorit kläderna ligger i tvätten & resterande kläderna är alltingen för små eller förstora :S och plånboken gapar tomm dessvärre så inte kan man inhandla något nytt heller. Så detta med kläder är ständigt ett problem för mig :S

Just nu har jag på mig ett par jätte sköna kort byxor och en svart t-shirt, inget fel med det egentligen, men känner mig så obekväm :( ska inte träffa kungen direkt, så vem bryr sig vad man har på sig? förmodlingen ingen annan än jag. 


Sitter & funderar på vad man ska ha på sig på båten? :o det kommer jag få börja planera redan idag, även om det bara är 7dagar kvar så är det nog bäst att titta på det redan nu, för annars kommer jag stå där i sista minuten och inte hitta ngt. Och så tar jag bara något och så blir hela dagen förstörd. Haha


Det spelar ingen roll om folk säger att jag är fin i kläderna m.m för det känns ändå skit och då kan jag inte ha det för då känner jag mig varken fin el bekväm i det. Gaaah jag blir verkligen tokig =/


Så fort mitt bostadstilägg kommer då ska jag shoppa nya kläder! Några linnen & tröjor för det är väl det som jag äger minst utav :(


Eller så länge kommer jag nog inte orka vänta, ska nog kolla efter ngt nytt redan i Finland :] och hoppas man hittar ngt också som inte kostar allt för mkt ..


Uch vilket j*vla gnällande det var här då! Men ibland måste man få gnälla lite..

Av Therese - 13 augusti 2010 12:37

På förmiddagen så drog Nina, jag och barnen till Katrin med familj :] var faktiskt riktigt trevligt! Även om det blev mycket "barn snack" men kände ändå en fin gemenskap. Blev bjudna på kaffe & tårta. Var en god tårta, fast dock lite frysen ännu. Men vad gjorde det? gick ändå ner i min mage ;)


Nu är jag hemma igen :) håller på att fixa lite lunch! Blir dock en väldigt enkel sådan idag. Middagen kommer att bestå av makisar (makaroner) och falukorv :D


Sen vid 14.00 kommer bästa Carro hit och då ska vi åka till Linde en sväng. För hon ska köpa en present till sin mamma, så jag följer med som sällskap! Ska bli väldigt kul och snacka med henne. Var ett tag sen sist :( sorry! Ska bli bättre på den fronten.


Sen vid 17.00 blir det fika hos farfar :) Får se om det blir det för min del, vet inte hur länge det är tänkt att jag och Carro ska umgås! Hinner jag med en träff där, så kan man INTE säga att jag inte har varit social mot folk iaf ;) Haha. Det är typ det min dag har bestått utav. Men det är faktiskt bara trevligt...






Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards