Tessali

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Therese - 14 augusti 2010 10:01

Drömde en hemsk dröm i natt :`/ vaknade upp under natten & försökte verkligen tänka på något annat så att skulle kunna drömma om något annat istället. Men drömen envisades med att hänga kvar, så jag fortsatte & drömma på samma dröm.


Drömde att jag fick ett samtal på mobilen, första tanken var att jag inte orkade svara, men det okända nummret envisades med & ringa så tillslut svarade jag.

Det var en kvinna som pressenterade sig och sa att hon var mammas moster, (mamma har ingen moster i vanligt fall) men i drömmar händer det mesta. Denna kvinnan berättade att mamma hade dött :`/ jag började stört böla & upprepade flertal med gånger, nej det kan inte vara sant! Min älskade mamma kan inte ha dött. Men tydligen var det så. Efter en stund frågade jag, vad hände? varför dog hon? denna moster berättade att hon hade dragit i väg för & köpa pizza. Och sen när hon skulle åka hemåt så hade hon fått åka med någon, som körde full. Men det visste inte mamma och han krockade så allvarligt att mamma dog!=/


Jag ringde hysteriskt till Marre och sa det blir ingen Finland. För mamma har dött.

Och sen ringde jag till Mia & skulle berätta, men hon visste redan om det :o


Jag hatar att drömma sådan här drömmar! Att personer man älskar dör =/



 

Minä rakastan sinua äiti <3

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards