Tessali

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Therese - 29 april 2011 07:52

Äntligen har jag fått tummen ur röven! Nu kommer bilder på magen som lovat    ber om ursäkt över att ni har fått vänta...


           
 

Blev små bilder. Men bättre än inget :P


Av Therese - 29 april 2011 06:36

Älsklingen åkte för en liten stund sen till jobbet. Själv ska jag krypa ner i sängen & titta på några avsnitt av andra avenyn. Minns ni den serien som gick på 1an förut? jag blev helt såld och tittade på varje avsnitt. Så grymt bra :-) men smaken är som baken! Vissa hissar, medan andra dissar.


Vid halv 9 ska jag & Nina åka till Linde. Först ska vi lämna busfröna på dagis :-) och sen drar jag och Nina till favorit fiket (37an) och tar oss en fika. Eller rättare sagt det blir nog en smarrig baugette med någon god röra i. Brukar varva mellan kyckling och räker :p


Efter fikat blir det och kika i affären Titt-in. Var ett tag sen jag var in där, så jag vill kika om dom fått in något nytt. Kanske finner jag något nytt plagg! Har dåligt med kläder :( speciellt NU när jag är gravid. Tyvärr har jag inte mycket pengar att spendera så OM det blir något plagg så får jag ta det mest nödvändigaste! ^^


Efter Titt-in blir det en snabbis på ica. Ska handla dagens middag hade jag tänkt. Tror det får bli potatisgratäng (sådan man köper) kött och bea-sås. Men vi får se ;) kanske hinner och ändra mig innan! Sen blir det en snabb visit hos farbror? har för mig Nina pratade något om det? kanske har fel el blandar ihop dagarna. Efter besöket där blir det och bränna upp till dagis och hämta guldklimparna <3 sen HEM ljuva hem ;-)


Det kommer nog bli en bra dag idag! det har jag på känn. När jag kommer hem ska jag dammsuga av golven, skura dem och fixa mat..


(Att vara gravid är ingen sjukdom! nej och det har jag aldrig trott heller. Men kan där i mot säga att ibland känner man sig handikappad. Speciellt när man HAR foglossning. Att böja sig ner en lite längre stund eller att sätta sig ibland är riktigt obehagligt och det gör ont. Men har vant mig lite med vad som är OK och INTE så det går bättre för varje gång)



 


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards