Tessali

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Therese - 3 juni 2011 16:38

Idag är det fjärde dagen som jag är rökfri   Jag har äntligen tagit mig ur nikotin helvete! ni kan inte ana hur fruktansvärt bra det känns?! det är nog det bästa jag gjort på länge! Säger bara en sak, aldrig mer ska jag röka en cigg igen! Det kanske låter som en klyscha. För det är säkert många som har sagt det och sedan fallit tillbaka. Men jag ska vara bestämd och envis, aldrig aldrig mer röka! för det finns inget bra med skiten i huvudtaget? medans det finns miljoner saker som inte är bra. Nej nu ska jag spara pengar, må bra och njuta av ett liv som rökfri! Slutade mest pga sonen i magen! sen slutade jag även för min skull också. Men sätter inte mig i första hand längre och det är inget jag kommer göra sen heller ^^_^^ 


   



Aldrig mer.... No thanks!

Av Therese - 3 juni 2011 16:19

I kväll ska jag & älsklingen grilla med lite poolare    det ska faktiskt bli jätte kul. Och maten blir säkert jätte smarrig! brukar alltid vara gott med grillat  


Sitter & funderar lite redan nu, vad ska man ha på sig egentligen för kläder? det känns som vädret pendlar mellan sol och icke sol! Och eftersom jag är sådan fryslort så vill jag inte ha för lite kläder på mig, men samtidigt heller inte för mycket. Vilket dilemma när det gäller mig & kläder. Suck!


Äch får haffa något & sen nöja mig med det. Fryser jag så gör jag det. Fast med andra sidan det är ju sommar så man ska inte frysa :p


Nu tror jag sambon kom hem! :-) ska byta några ord med honom... På återseende ;)

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards