Tessali

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Therese - 28 juni 2011 14:42



Blev sugen på något gott, så jag

har slängt ihop en sockerkaka, som står i ugnen!

=) 

Borde vara klar snart. Då blir det sockerkaka med ett glas mjölk..


Appropå det, 

Idag fyller min lillasyster Helena år <3

Liten blir stor. Hoppas att du får en fin & minnesrik dag.

Älskar dig systra mi!

      

                 





Av Therese - 28 juni 2011 10:57

27 grader ute i skuggan! Lite väl varmt för min smak. I vanliga fall brukar jag inte klaga när det är varmt ute, snarare tvärtom! brukar njuta massor. Och dessa dagar brukar jag bo vid stranden, käka vattenmelon & isglassar!   men en tjockis som mig tycker det blir lite väl för varmt   med andra ord så är det inte så poppis & vara på tjocken under sommartid! Hm, dålig planering må ja erkänna. Men det kvittar, överlever nog ändå (förhoppningsvis) hehe! dagarna när det regnar & är kallt (inte kvaft) då njuter jag faktiskt riktigt mycket. Skönt & slippa svettas som en gris.. 


Sommaren är underbar! =) brukar ta vara på varje varm dag i vanliga fall. Brukar alltid längta till att sommaren ska komma! men nu längtar jag bara efter bebis <3 som anländer i Oktober. Hade varit bättre om den kommit i Juni eller Juli ;) då hade man kunna njuta av sommaren samt bebis...   


Sommar bilder i all ära ! =) 

                 


 Förresten idag går jag in i vecka 27 =D

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards