Tessali

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Therese - 22 juni 2011 15:39

Mina fötter värker! Var kanske inte sådan smart idé & springa runt på stan för & sedan gå ut med hunden på en lång promenad :( det är sådan här dagar då man vet att  man lever. Brukar hjälpa om man lägger upp fötterna på några kuddar & vilar dom en stund. Så jag tänkte göra det efter maten! Vill ju överleva resten av dagen ;)


Idag blir det potatis, fiskpinnar & remuladsås :D dock åt vi det härom dagen, men det var så gott så det kommer slinka ner fint i magen idag med ^^ ville ha en maträtt som dels går fort att göra och sen något som reder sig själv största delen. Pga smärtan i fötterna :(


Vid 18.00 ska vi på ett äventyr jag & älsklingen. Vad eller vart säger jag inte nu. Det får ni veta en annan gång! Ser fram i mot det faktiskt :-) ska bli skoj...


Nej bäst och fixa lite innan karln kommer.... Puss hej & nyp i stjärten! ;)


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards