Tessali

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Therese - 27 juni 2011 11:42

Ännu en helg har passerat, den här helgen såg dock lite annorlunda ut än dom andra. För vi har ju nämligen firat midsommar :-) hoppas att alla hade en bra och minnesrik dag! Jag & sambon hade en jätte bra midsommar. En av dom bästa på länge! Tack Veronica, Andreas, Mikaela & Vanessa för allt. God mat, tårta & att fick övernatta en natt    jag kan tyvärr inte sova borta. Har fruktansvärt svårt & koppla av och sen somna! Så natten spenderade jag med & vara vaken. Låg & läste i en bok jag hade med mig och lyssnade på musik! Hade sällskap av pojken inne i magen fram i mot morgon timmarna. Han sparkade för fulla muggar. Busungen! <3 hade jag kunnat sova borta utan problem så hade vi lätt stanna en natt till. För så kul hade vi. Men tyvärr fick vi ge oss av. Men gav oss inte av fören 19.30 tiden så vi fick en heldag tillsammans iaf. =)


Var hemma runt 21.10 Packade upp och bar in saker från bilen. Sen gick jag & och älsklingen och lade oss. Vi läste lite i varsin bok och sen somnade vi riktigt gott :-)

Borta bra, men hemma bäst!


Hittar ingen passande bild, så det får jag stå över idag tyvärr! ^^

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards