Tessali

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Therese - 17 juni 2011 22:38

Haft en riktigt myspys kväll med mitt hjärta :) vi käkade jordgubbar med grädde & drack cola till. Och så tittade vi på film en stund. Men båda blev så trötta så vi stängde av och ska se fortsättningen i morgon! Vilken perfekt fredag kväll vi har fått ;-) man kan ha kul när man festar, men man kan ha förbaskat kul utan också! det har vi fått bevisat idag. Haft lite bus också på kvällskvisten ;) Micke kittlade mig som bara den. Har inte skrattat såhär mycket på väldigt länge. Fast med andra sidan har jag väl med andra sidan inte mått så bra heller ^^ gör fortfarande inte det, inte helt 100% men det är nog på väg åt rätt håll och det är en fördel det :-D


Älsklingen ligger bredvid mig & sussar sött. Ska strax avsluta bloggande & krypa ner i sängen & se på någon film, en pytte stund och sen sova jag också. Min kvälls avkoppling är ju att se film innan man somnar :)


I morgon bär det av till Storå ev. Om min fina Micke är villig och skjuss vill säga! ;) men tror inte det ska vara några större problem!


Nej film & sova... Godnatt


Av Therese - 17 juni 2011 08:07

 

Såhär ser vagnen ut som vi har köpt till "lilleman"   

Fixa i ordning den sen med gosedjur (som ska hängas dit), reflexer,

mjuk & skön filt. Samt en namn skylt. Sen är "racern" redo & användas


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards