Tessali

Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

¤ No more coffee!

Av Therese - 4 juni 2011 10:49

Hur skumt är det inte? vissa dagar går det hur bra som helst att dricka kaffe! det händer ibland att jag kan dricka två koppar :) men ibland kan jag inte ens dricka en kopp! inte ens en liten klunk. Det är verkligen sjukt hur olika det kan vara från dag till dag. Vad är det som gör att det går bra att dricka kaffe idag? men inte i morgon? jag tror det är bebis i magen som bara vill jävlas ;)


Hur var din graviditet? hade du någon favorit? som du absolut ville ha. Och fanns det något du fick utesluta?!dela gärna med Er..


4 Juni idag! och om 18 dagar ska jag till barnmorskan, då ska hon ta lite prover samt mäta magen :-) hoppas på positiva svar. Ska även ta upp en sak med henne då. Som jag känner att jag verkligen skulle behöva prata av mig om. Höra hennes åsikter och kanske få tips & råd :-) jag har många fina vänner som jag kan prata med om detta! Men nu skulle jag behöva råd från någon utomstående.. Och eftersom det har med grav att göra så passar ju barnmorskan bra ;-) 


Lördag idag, har lite planer! Får se vad som blir av och inte! Ska iaf göra dagen så bra som möjligt ^^


Nä bäst och göra sig i ordnong. Klockan är en del...


 
 
Linda

Linda

5 juni 2011 09:03

Jag kan dela med mig lite... När jag väntade Nathalie så tålde jag varken smak eller doft ifrån chickenbits... då vände det sig i magen. Jag var galet tokig i jordgubbar under samma graviditet... tur det fanns gott om jordgubbar så de var rätt billiga.

Med Alexander var jag tokig i köttfärsbiffar... kunde vakna mitt i natten och vara sugen på det, och ställa mig och göra det om jag hade allt hemma.

När jag väntade Theo kunde jag inte få nog av äppeljuice.

Efter varje graviditet så har jag haft sug efter Mariekex och äppeljuice.

http://chagak.blogg.se

Therese

5 juni 2011 10:28

Kul & höra hur andra hade det under sin graviditet, eftersom ingen är den andra lik! Hur hade du det med hormonerna? fanns det något som du upplevde var enklare en andra. Jag har drickandes som det mest jobbiga. Läs nyaste inlägget så förstår du mer :-)

Jag kan ju inte dricka kaffe :-( men äter gärna frukt. Helst jordgubbar jag också. Dyrt som billigt. Bara det smakar gott :-D och juicer är extremt gott. Men annars har jag faktiskt inget speciella saker jag gärna äter eller inte äter...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 24 augusti 2011 13:59


Jag kommer att avsluta den här bloggen inom kort! För min lillasyster Helena hjälpte mig & startade en NY igår. Fortsätt gärna & följ min blogg    Adressen dit är,  http://www.nybliven-mamma.blogspot.com/    Där kommer ni få läsa om min varda...

Av Therese - 22 augusti 2011 20:03

Idag har det varit en bra dag! även om det inte har hänt så fruktansvärt mycket. Fick reda på en sak tidigare (kan inte berätta det här) men det var riktigt kul. Säger bara en sak, sista idioten är inte född än.. Fattar inte hur f*n man tänker när ma...

Av Therese - 22 augusti 2011 11:55

Helgen kom och gick med rasande fart! Och ändå gjorde vi inget speciellt. Helgerna brukar kunna gå snabbt om man hittar på en massa saker. Men nu gjorde vi inte det och ändå gick det snabbt :p förstår inte.    Måndag idag. Älsklingen är på jobbet...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:30


  Big foot. Det är inte en dans på rosor & vara gravid ibland!  ...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:25


Var i Örebro igår & handlade kläder!  Blev faktiskt nöjd över mitt köp :D Här kommer en bild,                        2 par strumper Rosa linne Lila kofta (tunn men skön och ha på sig) Lila, vitrandigt linne med mön...

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards