Tessali

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

¤ Godmorgon!

Av Therese - 21 juni 2011 10:23

Godmorgon! Vaknade strax efter 9.00 Har sovit gott & känner mig ganska utvilad. Men tröttheten brukar kunna slå till när man minst anar det ;/ en nackdel med & vara gravid är att man blir så himla trött. Värre var det väl i början av graviditeten, uch det var inge vidare. Orkade knappt gå upp ur sängen för så trött var jag. Och sen försöka tvinga sig själv & gå ut med hunden som jag är hundvakt åt var inte & leka med. Trodde seriöst att benen skulle gå av. Nu är väl inte tröttheten lika påfrästande. Men är absolut inte lika pigg som innan graviditeten!


Jag trodde absolut inte jag skulle tillhöra den gruppen som skulle klaga när jag väl blivit gravid. Även om det liknar skit vissa dagar så trodde jag att jag bara skulle le & tänka på annat. Men kan nu säga att det är inte lätt alla gånger. Ibland då måste man bara få spy över skiten för & sen sammla sig & fortsätta orka :)


Just nu mår jag väldigt bra. Har inte ont i fötter, ingen foglossning så långt öga kan nå, mår inte illa el något. För idag, just nu i skrivandets stund mår jag bra. Dessa dagar då jag inte har något att klaga över njuter jag lite extra *ler*


Bebis mår nog också bra :) han har sparkat lite till & från. Går inte att beskriva känslan. Den är underbar samtidigt som det är lite komiskt. Som det ibland kan vara lite "läskigt" . För ibland kan bebis inne i magen vara helt lugnt till och ge sig i från en större knuff/spark & då kan man bli & hoppa till . Haha xD


Idag tänkte jag att kameran skulle få vara med mig under hela dagen! ^^ tänkte nämligen knäppa lite bilder under dagen & sedan lägga in det här på bloggen. Så istället för & läsa en massa jobbig text så ska ni få kika på bilder & läsa en kortare text under varje bild :) så kan ni få se hur min dag kan se ut via bilder :-D kanske jag kan börja med fotto blogg ibland också!? vad säger ni?


Annars kommer det nog inte hända så mycket. Micke ska jobba över! samtidigt som det är skönt & vara ensam ibland, så hatar jag det samtidig. Hehe!


Nej ut med hunden & kameran! Hej hej


 
 
Ingen bild

Niina

21 juni 2011 11:14

Mer bilder låter kanon tycker iaf jag<3<3<3

Therese

23 juni 2011 11:18

Okej då ska jag fixa det :) mer bilder alltså

 
Ingen bild

Niina

21 juni 2011 11:15

bte Tuula vet att du läser här..fint jobb du gjort<3

Therese

23 juni 2011 11:18

Hon tackar nog :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 24 augusti 2011 13:59


Jag kommer att avsluta den här bloggen inom kort! För min lillasyster Helena hjälpte mig & startade en NY igår. Fortsätt gärna & följ min blogg    Adressen dit är,  http://www.nybliven-mamma.blogspot.com/    Där kommer ni få läsa om min varda...

Av Therese - 22 augusti 2011 20:03

Idag har det varit en bra dag! även om det inte har hänt så fruktansvärt mycket. Fick reda på en sak tidigare (kan inte berätta det här) men det var riktigt kul. Säger bara en sak, sista idioten är inte född än.. Fattar inte hur f*n man tänker när ma...

Av Therese - 22 augusti 2011 11:55

Helgen kom och gick med rasande fart! Och ändå gjorde vi inget speciellt. Helgerna brukar kunna gå snabbt om man hittar på en massa saker. Men nu gjorde vi inte det och ändå gick det snabbt :p förstår inte.    Måndag idag. Älsklingen är på jobbet...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:30


  Big foot. Det är inte en dans på rosor & vara gravid ibland!  ...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:25


Var i Örebro igår & handlade kläder!  Blev faktiskt nöjd över mitt köp :D Här kommer en bild,                        2 par strumper Rosa linne Lila kofta (tunn men skön och ha på sig) Lila, vitrandigt linne med mön...

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards