Tessali

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Therese - 6 augusti 2011 09:46

Godmorgon! Har nyss ätit lite frukost, men fick inte i mig mer än 2 mackor. Så jag lär väl bli hungrig om ett litet tag igen. Har dom senate dagarna blivit mindre glad i att äta. Jag kämpar i mig något jämnt men äter inte längre med glatt leende. Får hoppas att det ger med sig eller att det stannar som det är nu. För sämre vill jag inte att det ska bli :-/


Ska strax göra mig i ordning! Funderar på om jag ska ha min vita byxor (som jag säkert kommer ångra mig under dagen, för det ser ut och kan bli regn) och min nya rosa tröja. Och så ett svart halsband runt halsen! =) det känns som det skulle kunna vara något. Fast som sagt är kluven på vädret som både kan ställa till med regn eller jätte solsken och då skulle det inte vara kul om man hade dessa kläder på sig.. Hm, får fundera en stund till ;-) men inte för länge för om en stund bär det av till stan där vi ska göra ett ärende! Sen efter det drar vi till Eskilstuna. Ska nämligen på dop idag <3 det är Mickes syster dotter som ska döpas! Ska bli kul och få gå på dop! Inte varje dag man gör det. Sen ska det bli kul och få träffa alla igen *ler* blev så glad när jag fick veta att även jag blev inbjuden till dopet. Även om jag och Micke är sambo så behöver det inte betyda att det är tvång att bjuda in mig ;p


Nej det är nog bäst och göra sig klar så vi kan åka i tid.. Puss & kram


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards