Tessali

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Therese - 14 augusti 2011 12:53

Arg... Av misstag så tappade jag min bärbara dator i golvet tidigare! Den slannt ur händerna på mig! Och nu vill den inte funka mer   det kan hända att det går att fixa den. Men det är inte säkert & det är inget jag vågar hoppas på för mycket.. 


Den här dagen suger...


  • Vaknade 04.00 och kunde inte somna om! Låg & tittade på skärgårdsdoktorn med förhoppningar om att bli trött igen så jag skulle kunna inta min skönhets sömn. Gick sådär, sov oroligt mellan 05.00-08.00 =/ 
  • Ont i handlederna som alla morgonar. Jobbigt och klä sig, äta frukost osv. Vid frukosten får jag snällt be Micke om hjälp! Fixade inte ens och öppna mjölkpaketet =( 
  • Tappade datorn i golvet då den slannt ur händerna. Vet inte om jag ska skratta eller gråta! No more skärgårds doktorn i sängen idag. Vilket hade passat mig perfekt då Micke inte är hemma på troligen flera timmar. Samt grått väder och en övertrött Theresé. Varför skulle ja tappa datorn? =/
Hoppas att det vänder & att dagen blir bättre! Känns jobbigt med sådan här dagar då allt går fel. Vill bara sätta mig ner & gråta över skiten ^^ 
Saknar min fina Micke <3 just idag hade jag behövt ha honom hemma hos mig! Men just idag är han på jobbet & fixar med en bil. Med tur så är han klar inom 4-5 timmar. Med otur så 10timmar :s och eftersom dagen har gått åt skogen så lär han väl inte vara klar fören om 10timmar, så då är klockan 22.00 Mysig söndag, sista dagen på semestern vi fick då :( 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards