Tessali

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Therese - 3 augusti 2011 13:23

Gisses vad det är varmt. Svetten rinner & kläderna klibbar fast på kroppen. Iskallt vatten brukar svalka den torra halsen men inte idag. Är överlycklig över fläkten som vi köpte på biltema för 1månad sen :-) det är riktigt skönt & ha på den under dagen. Och på kvällen sover jag med ett påslakan och så fläkten givetvis. Det får mig att koppla av & somna. Utan fläkten hade det aldrig gått. Hade nog tillbringat fler timmar vaken än vad jag hade fått sova...


Blir ev ett bad idag ;-) skulle vara väldigt skönt. Så man kan svalka av kroppen lite. För nu är det hutlöst varmt. Jag vet att man inte ska klaga. Men tjock, svettig kvinna med hormoner då är det inte lätt alla gånger :p


Strax äta mat...





   

Denna fläkt har vi :)                                  Det är såhär JAG ser ut ;)


 


Av Therese - 3 augusti 2011 10:18

Godmorgon! Vaknade för en timme sen, har sovit gott under natten. Vaknade dock vid 07.00 tiden, gick på toa och när jag hade lagt mig i sängen igen så tog det en bra stund innan jag somnade om! Så när jag vaknade nästa gång vid 9.30 då kände jag mig helt slut som människa ^^ men gick ändå upp & käkade frukost med sambon <3 :) idag gick det segt att äta. Men fick ändå i mig 2½mackor och drack både oboy och juice :-D


Nu sitter jag här vid datorn & kikar runt på allt och inget. Vet inte riktigt vad det är jag kollar efter. Men kikar ändå runt på sida efter sida ;-) jaja..


Ska strax bädda sängen, borsta tänderna och sen är jag free for fight ;D


 

 Bilden har inget med texten & göra som ni kanske märker. Men tycker den var fin så den får vara med ändå i inlägget :) kortet är jag som tagit. Blev halvdant men det duger..




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards