Tessali

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Therese - 2 augusti 2011 09:43

Varje sommar så säger jag att "den här sommaren ska bli bättre än förra" men när hösten kommer & man tänker på vad man har gjort under sommaren så inser man som vanligt att man inte har gjort ett skit. Den här sommaren blev ingen undantag! 


      Sommaren 2011


Den här sommaren har jag ätit en himla massa jordgubbar. Med grädde mjölk & knäckebröd :-) jag bara måste köpa lite mer gubbar innan sommaren tar slut helt.


Jag har klagat en sådär 1000 gånger på att det är för varmt. Har fått duschat svalt många kvällar, doppat fötterna i iskallt vatten & sovit med fläkten!


Har upprepade gånger trott att min hjärna skulle koka över av värmeslag! då jag varit väldigt dålig med & använda keps! och samt druckit för lite.


Har sett magen växa <3 och även blivi fotad av lillasyster. Blev många fina bilder. Vissa skulle jag vilja skicka in & göra förstorning på sen :-D


Spelat mini golf med älsklingen & förlorade. Ätit en massa gott. Umgåtts med vänner. Grillat. Badat 1gång. Gått på power big meet. Firat midsommar i Ärla. Shoppat. Fiskat. 


Jag har hunnit med en hel del saker & kommer hinna uppleva lite till innan sommaren tar slut helt! Men det finns vissa saker som jag skulle vilja göra men inte kommer kunna göra denna sommar :( så det får jag ta igen nästa sommar! Och då kommer vi ha våran son med oss också <3 :D


Nästa sommar kommer jag slippa klaga på värmen & kommer kunna njuta mer. Att vara gravid är ingen hitt under sommar tid! ^^


 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards