Tessali

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Therese - 13 augusti 2011 10:14

 

Det är så vackert så att man kan börja gråta!


I 8 månader har du funnits i min mage. Nu är det inte länge kvar fören vi får träffa dig <3 Du anar inte hur mycket alla längtar tills den stora dagen då du får se dags ljuset för första gången. Så älskad redan från första stund.


Jag kommer alltid finnas här för dig, jag kommer alltid att älska dig. Oavsett vad som än händer och oavsett vad du än gör. Du är den ända person som jag alltid kommer förlåta! För vi är av samma kött & blod. Alltid du & jag tillsammans <3 :)


Jag kommer att lära dig allt jag kan! Och jag kommer skydda dig från alla faror. Kommer tala om för dig vad du ska hålla dig borta i från & vad som inte är bra. Jag kommer aldrig svika dig. Du kommer att få världens bästa mamma. Du ska inte behöva få samma problem som jag hade. Nämligen att min mamma aldrig fanns där, brydde sig eller tog sig ann om mig! Tyvärr är din mormor inte världens bästa människa. Men hon försöker så gott hon kan! Jag hoppas att hon blir än bättre mormor åt dig än vad hon var mamma åt mig...


Måste avbryta skrivande, annars hade jag skrivit mer. Men ska följa med din far till hans jobb :) puss älskar dig pojken min...  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards