Tessali

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Therese - 24 augusti 2011 13:59

Jag kommer att avsluta den här bloggen inom kort! För min lillasyster Helena hjälpte mig & startade en NY igår. Fortsätt gärna & följ min blogg 


Adressen dit är,  http://www.nybliven-mamma.blogspot.com/ 


Där kommer ni få läsa om min vardag som "hemma fru", sambo, flytten till huset & dom 40 dagarna som e kvar till BF. Framför allt kommer jag skriva om när bebis har anlänt och livet kring småbarns föräldrer... 




Det skulle vara roligt om ni ville följa min blogg, fast det inte är här på bloggplatsen!

Kram från mig :-) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards