Tessali

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Therese - 6 maj 2011 07:26

Idag ska jag & Tina (pappas fru) åka till Pålsboda vid 10.30

Vi ska träffa en ryggdoktor   han ska ta sig en titt på min 

foglossning & förhoppningsvis kan han hjälpa mig med det.

Skulle vara grymt skönt om man kunde bli av med lite smärta iaf. 







Denna ryggdoktor som vi ska till, känner vi! :-) det är min

mosters man. Så av den enkla anledningen väljer vi att åka lite längre.

för det är mycket roligare att träffa någon man känner!

Om det inte vore för att vi kände han, så

hade vi säkert tagit någon ryggdoktor på närmare håll..


Hade problem med min rygg förut och då åkte jag också med till honom

Och efter det besöket så mådde jag prima! alla problem försvann :-) 

Han är verkligen duktig och kan sitt jobb!



När jag har kommit hem från Pålsboda, mår förhoppningsvis bättre :-D så

ska jag fixa lite käk till mig och älsklingen. Sen ska jag försöka

städa lite. Dammsuga och torka golv behövs göras..

Så mycket mer kommer det inte hända, även om det är en fredag.

Innan jag blev gravid så festade jag ibland och det var trevligt :-)

Nuförtiden består mina fredagar av godis och dricka ;-) och film.

Mycket trevligt det också...

Fast ibland kan jag i ärlighetens namn sakna festerna ;D

men tänker på bebis och då känns det inte lika viktigt.


Puss & nyp i stjärten...







Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards