Tessali

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Therese - 25 maj 2011 06:51

Godmorgon! :-) Idag började morgonen lite bättre än vad den gjorde igår! så det känns skönt. Har precis gjort mig i ordning för en dag på praktiken. Sitter nu här en stund & kikar runt lite på nätet. Behöver inte gå till bussen fören om 20min! känns skönt & ha gjort allt som måste innan jag ska i väg så jag får lite strötid..


Efter praktiken idag ska jag till stan :) ska inhandla födelsedags present till Micke som fyller 26 på lördag! Vet inte om det är så smart & avslöja här vad han ska få :p kanske är någon som läser som sedan skvallrar :p fast risken är inte så stor.. Hehe!

Han kommer att få, en mugg med texten pappa på! och sen en t-shirt eller ett par shorts. Det har jag inte bestämmt än dock! Det beror på vad jag gillar bäst :P


I kväll ska jag & älsklingen mysa ner oss i sängen eller soffan & kolla på den nya filmen änglagård. Har hört att den ska vara bra, så det hoppas jag :-D


Kommer ev börja ta mer kort& lägga upp här. Kanske ni får börja följa min vardag via bilder och inte så mycket text. Ska prova iaf..

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards