Tessali

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Therese - 27 maj 2011 17:12



Det känns som huvudet ska explodera, när som helst!

Ajj...

Ska prova att dricka mängder med vatten & äta. Hoppas det

blir bättre snart (: har tagit alvedon, men det tycks inte hjälpa! 


Av Therese - 27 maj 2011 16:36

Hittade ingen födelsedags present i onsdags när jag var på stan & kikade :) eller det fanns väl hur mycket saker som helst, men fantasin satte stopp! Så det slutade med att jag kom hem tomhänt. 


Idag gjorde jag ett nytt försök & idag kändes det som att jag handlade upp halva affären ;-) nej skämt & sido. Det blev ljus blåa shorts, en kudde (Micke försöker alltid sno en av mina) haha och en mugg med text: världens bästa pappa! dock är inte bebis här. Men han ÄR ju pappa ändå :-) och i muggen ligger det en chokladkaka och en liten gott och blandad påse :-D samt en plast ros. Tyckte en plast ros vore bättre för den kommer inte vissna och då kan han den, alltid! 


Köpte även ingredienser till tårtbak :-D så i morgon ska jag slänga ihop en marsipan tårta! Köpte rosa/lila hjärtan och choklad bokstäver/siffror som jag ska dekorera tårtan med :-) känner på mig att denna tårta kommer bli den finaste jag har gjort.Hoppas den blir god också ;) och inte bara fin...


Har huvudvärk :( undrar om det är åska i luften mån tro? regnet öste nyss ner. Men tecken på åska verkar inte synas till.. Suckar! VILL faktiskt ha åska. För det skulle verkligen behövas! Ska böna och be i kväll om att det ska komma lite åska.


Nähe ska ta och fixa lite här hemma innan älsklingen kommer...






Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards