Tessali

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Therese - 12 maj 2011 08:41

Ringde till hyresvärden för ca 1månad sen, för jag och Micke ville ha det omtapetserat här då tapeterna inte alls var fina! (nu pratar vi inte om färgvalet, utan det var stora fula fläckar här och var i nästan alla rum)


Ganska snart kom hyresvärden hit för och göra en bedömning om jag skulle få omtapetserat eller ej! Men han höll med om att det var dags med nya tapeter :-D


Så för två veckor sen var tapetseraren här med en pärm som jag skulle få kika i. Fick välja helt fritt för Micke! då han tycker det är lite svårt och veta vad som är fint & inte. Och eftersom jag också tycker det så tog vi hjälp av våran kompis Elin! :-D


Valde tillslut: Grått i datarummet, vitt i hallen (har ju vit bakgrund så jag kan inte skriva med vit färg) kaffelatte i köket och blått i sovrummet :-D


I efterhand ångrade jag mig lite att jag valde grått i datarummet, men det kanske blir bra tillsist ändå :p


Hur som helst tapetseraren Ulf är här och fixar datarummet samt hallen! Jag tror det kommer bli hur fint som helst. Sen nästa gång han kommer blir det i köket och sovrummet...


Tack för hjälpen i förskott. Skulle vilja tacka dig med en blombukett el dyligt. För jag är evigt tacksam för denna hjälp! skönt och få hjälp med det än att jag och Micke skulle göra det själva :p då vet man aldrig hur det hade slutat. Hahaha.


Nej nu ska jag & hunden gå en promenad tror jag ;)


Btw åskade i natt och även i morse mellan 06.00-08.00 :/ men dock så var det välbehövligt då det har varit extremt varmt! :D OCH strömmen försvann en timme också. Det var lite små drygt :p


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards