Tessali

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Therese - 31 maj 2011 12:07

5 timmar har gått! "bara" en sådär 7timmar kvar. Sen är denna dag avklarad. Och om jag ska vara ärlig så har det gått mycket bättre än vad jag kunna drömma om! fast jag ska inte ropa hej än för jag har två dagar till att kämpa mig igenom. Klarar jag två dagar till då har jag brytit mig igenom den onda cirkeln <3 :-D


Innom en snar fram tid kommer jag kunna ha en ny möjlighet & det är och shoppa! Perfekt, för jag skulle behöva lite nya kläder. Alltingen är det magen som har börjat växa eller så har kläderna krympt i tvätten ;-)


Skulle även behöva köpa lite mer saker till sonen <3 det som saknas ännu är: spjälsäng, bilbarnstol, vagn & lite mer kläder :) skulle vara kul och kunna betala lite själv till honom! Så det inte bara är Micke som får göra det! För det känns inte bra för mig :(


     


Om jag inte kan fixa det för min egen skull, så ska jag fixa det för våran sons skull. Han ska inte behöva lida...!

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards