Tessali

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Therese - 16 maj 2011 18:48

Jag & Micke har bestämt oss för att försöka flytta tillbaka till Storå! Om vi inte finner någon lägenhet där så kan vi möjligen tänka oss att bo i Guldsmedshyttan.

Sitter & kollar runt på nätet efter lediga lägenheter men just nu ser det mörkt ut på den fronten! Får hoppas att vi finner något inom kort. Helst innan oktober :-D för sen kan det bli lite bökigt och flytta när bebis är här. Visst det går men blir ju inte lika lätt. För då ska man försöka packa, flytta sakerna och flyttstäda samtidigt som man ska ta hand om en nyfödd ;) men OM det nu krockar med en flytt samtidigt som bebis kommit så är det väl så. Det får vi lösa då såfall...


Anledningen till att vi ska flytta är lite olika. Dels blir det inbrott i bilar, folk snackar så oerhört mycket skit (vet att det INTE är något man ska bry sig om, men det är inte så lätt alla gånger) ja det är väl lite av det som gör det att man inte trivs! Trivdes skit bra i början men sen blev det så mycket skit :(


Största anledningen är väl också att Nina med familj ska flytta här i från. Och genom att jag och Nina står varandra väldigt nära så vill jag absolut inte bo kvar utan henne! :/ det kommer bli så tomt då. Och sen har jag och Nina stort sätt alltid bott nära :-) vill kunna umgås med henne på lättare sätt än vad det kommer bli nu. Tåg och buss går inte här i från till Storå så då måste jag fixa skjuss in till Linde och krångla! Sen är man "låst" här också. Måste alltid fixa skjuss och planera för och komma till affärer m.m och det är inte kul. Som TUR var så har jag haft Elin och Nina och åka med. Men när dom inte har kunnat så har jag fått stå här och inte kommit in till staden! Nej vill kunna ta mig till affärer på egen hand om det är något viktigt som man måste köpa....


Nej ska kika vidare på lägenheter och hoppas man finner något snart :-D

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards