Tessali

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Therese - 7 juli 2011 21:06



Nyss ätit kanelbullar och druckit ett glas mjölk till, det smakade bra!

Tittar på american pie, går på Tv nu i kväll. På kanal 6 =)

Efter det blir det sängen & sova. Börjar bli lite trött, så lite sömn kommer

sitta fint :) hoppas på att få sova natten igenom! I morse vaknade jag vid 04.30

(kissnödig, bebis måste gilla & trycka på pissblåsan) huga! och så behövde jag

ta lite host medicin, då jag har fått en dryg hosta :( efter det kunde jag inte somna

om. Var klar vaken. Låg i sängen en stund, snurrade runt och gjorde allt

för och somna om! Men icke. Tillslut tog jag upp boken jag håller på att läsa i,

I det tysta, grymt bra. Men hemskt :( ni som inte läst den ännu, läs den!

Efter det somnade jag till en stund, men då hade klockan blivit så pass mycekt

att Mickes klocka ringde. Så jag hann kanske sova en kvart, tjugo min något sådant..

Nej nu ska jag inte sitta här & babbla ihjäl mig.. Godnatt, sov gott! =)  

Av Therese - 7 juli 2011 10:42

Ja det är precis vad jag tycker att dessa baskilusker ska göra. Alltså försvinna ur mitt liv. Även om jag inte har varit sjuk så länge, så är det lik förbaskat jobbigt ändå  huvudvärk, ont i halsen & så hosta på det ^^ känns extra jobbigt & vara sjuk nu när det är så varmt ute (man vet nästan inte om man har feber eller om det bara är varmt)

Hehe!


Äch det hjälper inte & klaga. Sjuk är man vare sig man vill eller inte. Fast ibland är det ganska skönt & få klaga lite ;)


Idag har det inte hänt mycket i fröken Lindströms liv! har nog ägnat dagen åt det jag brukar göra (sova, äta, gå på toa, gå ut med hundar, startat diskmaskinen & tvättmaskinen, suttit vid datorn och kollat på Tv) mitt liv är ganska meningslöst.


Fast med andra sidan, jag njuter av ledigheten nu. Att kunna göra vad jag vill, när jag vill. Samt att sova länge på morgonen om så önskas! Sen när bebis tittar ut, då blir det andra bullar.. Då är det inte "bara" och sova länge, göra det man vill osv.

Då kommer mina dagar ägnas åt en liten bebis! som man ska få nöjd & glad =) fast hellre ett liv med bebis en utan! =)


Nähe man kanske skulle ta & resa på sig och fixa maten som idag får bestå av mos (som jag varit sugen på länge nu) fiskpinnar och sås! det är enkelt men väldigt gott. Efter maten ska jag nog skriva en matlista =) för det kommer underlätta min matlagning! Då är det bara och checka av på pappret och sen göra den mat det står att det ska vara just den dagen...


Ska försöka orka dammsuga & torka golven också! För det är hårigt och skitigt igen.

Eller om man ska ta det i morgon, gå upp tidigare & ha en städdag med lite musik. Så är det fint till helgen =)


I morgon kväll kommer Nina, farfar & barnen hem! <3 vilket betyder att det är Minis näst sista dag här hos oss. Kommer sakna prinsen. Det sa även Micke i morse att han också kommer göra!!!


Vet inte om jag har sagt det men har varit, eller är hundvakt åt farfars hund Mini medan dom har varit på semester i Finland <3


Nej bäst och gå! Tjingeling...


 

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards