Tessali

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Therese - 21 juli 2011 19:52

Sitter nere i Storå! =) har våldgästat Nina m familj en stund, medan Micke är hos Ted, Vicky & Ian. Nu börjar magen kurra, så jag hoppas att vi snart kan åka hem över så jag får stoppa något i magen. Känns som jag alltid är hungrig nuförtiden *ler* jag förstår inte varför?! haha.. Skulle vara gött med något från pizzerian ;) fast jag vet inte. Kan inte käka gott hela tiden! Ibland får man snällt hålla igen på onyttigheterna! :p kommer ha mycket kilon att gå ner efter sonen är född och ja efter att man kan komma igång med träning och så. Men just nu får det vara värt varje kilo! För mammas lilla skatt ligger ju i magen  & jäser ;D 


På tal om skatten så ligger han i magen & sparkar en del. Har inte kännt något av honom sen i morse, men nu ska gudarna veta att han lever. Är som en fisk i magen ;) 

Mys! 


Har väl egentligen inget speciellt & skriva el säga. Ville bara skriva en rad bara för att ;p haha måste tråka ut någon... På återseende :D

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards