Tessali

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Therese - 8 juli 2011 13:59

Nu är Ninas födelsedags present inhandlad    det tog en stund innan jag kunde komma på vad jag skulle köpa! men tillslut blev det något som jag blev väldigt nöjd med. Skulle lätt kunna behålla den själv! kan tyvärr inte berätta vad det blev för något. Då hon läser min blogg! Inte säkert hon läser något tills i morgon. Men man vet aldrig! Vore synd och avslöja något här då ^^ 


 


Sitter & tittar på äntligen hemma. Det är verkligen ett bra program! Passar ju bra och titta på det nu när vi har köpt hus! Försöker fånga lite idér som jag tänkte använda sen när vi flyttat till huset. Jag längtar så oerhört mycket    


Riktigt varmt idag  kläderna klibbar fast på kroppen! och huvudet det känns som det ska koka. Försöker & dricka massa vatten och inte vara ute för mycket i solen. Tror jag är känsligare mot värmen nu som gravid än innan! För förut kunde jag sitta i solen nästan hela dagen utan att känna av något. Och dricka vatten har jag aldrig varit bra på. Nu räcker det med att solen lyser lite och jag känner av det direkt. Vilket inte är så kul alla gånger! =(


Nej se klart programmet & sen fixa lite mat till mig och älsklingen <3 Saknar honom massor <3 hihi

Av Therese - 8 juli 2011 10:55

Idag är det en favorit dag på veckan för många! nämligen fredag. Det är även min favorit dag på hela veckan, även om jag inte har något jobb & gå till. Utan bara är hemma om dagarna & skräpar ;-) men fredagarna för mig innebär att man kanske äter något extra gott som pizza eller godis. Hehe! Ja jag har barnasinent kvar ;) och framför allt kan man umgås med älsklingen lite extra <3 han behöver inte lägga sig tidigare och på lördag morgonen kan man sova en stund extra. Vilket är riktigt mys! :-D


Den här helgen har vi inte så mycket inplanerat! Idag blir det väl en lugn dag. Umgås, se på någon film kanske. Får se vad som händer. Men spendera kvällen tillsammans ska vi iaf göra :D i morgon blir det Storå. Ska dels lämna tillbaka Mini till farfar. Samt att vi ska fira Nina som fyller 31år =D några andra planer har vi inte då heller. Men något mer lär vi hitta på ;) brukar inte vara några problem! Söndag blir det myspys dag som vi alltid har..




Favorit dagen på hela veckan!



Vid 11.45 ska jag & Mini gå till affären hem - ligt! =) ska se om dem har öppet. Står att det ska vara det på deras hemsida iaf. Men man vet aldrig ;/ eftersom det är en liten butik, inte så billig heller och den ligger en bit bort så kanske det inte är så många som kommer dit & kikar. Och då kan det lika gärna vara stängt!? Hur som helst om dom har öppet så ska jag dit & kolla efter en födelsedags present till Nina. Kanske man fyndar el hittar något annat kul också. Har varit där två gånger förut. En gång var jag dit mest för och kika bara. Och andra gången köpte jag en farsdags present till pappa som blev en dörr skylt med texten, välkommen! =)


Nej äta och sen dra bort... Hoppas på att det är öppet, annars har man gått i onödan. Eller Mini blir väl glad, får gå på en långpromenad. Men undrar vad

mina fötter komma tycka sen :o uch... Igår var dom skapligt svullna och det värkte.


Nej nu ger jag mig! =)





Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards