Tessali

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Therese - 9 juli 2011 08:38

           
 

Ett stort grattis på födelsedagen Niina Eonsuu! Hoppas att du får en riktigt bra dag med god tårta och många presenter. Min kommer du gilla bäst, haha. Hipp, hipp, hurra, hurra,hurra,hurra! <3 älskar dig systra mi!


Åker & grattar Niina vid 10.30-11.00 tiden. Blev ganska mycket tidigare än vad det var tänkt från början! Men jag och älsklingen ska vidare till Västerås sen. Ska på powermeet :-) och det ska bli jätte kul. För jag har aldrig varit på det tidigare! =) synd bara att hans pontiac inte funkar som den ska, för såfall hade vi tagit den. Men nu får det bli en vanlig svensson bil ;-) 


Nej nu ska jag göra mig i ordning! Att välja kläder brukar ta en stund. Och speciellt en dag som denna. Man ska visa sig bland folk + vädret skiftar en del. Så frågan är ju, ska det bli varmt idag eller inte?! ...






Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards