Tessali

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Therese - 6 juni 2010 22:40

Ligger & lyssnar på musik :-) och väntar på att mitt   ska höra av sig ^^ pratade med henne för en liten stund sen! :) men eftersom Marielle glömde sin laddare hos mig, när hon var här sist så måste hon vara snål och spara på batteriet :-) egentligen var det meningen att hon skulle komma i morgon, men det blir nog troligen inte så :/ men hon kommer på tisdag ist :D längtar som fan!

Hihi, herrejävlar vad jag kommer kyssa henne som aldrig förr ;) Grrr...  Har inte träffat min fina tös på snart 1månad *SAKNA*


Efter att jag pratat med älsko i telefon då ska jag ta och se på lite film =) och sen förhoppningsvis sova! :D jag hoppas iaf att jag kan sova, är svullen om kinden och hade skit ont tidigare. Men var hem till Mariana och hämtade lite ipren :D tusen TACK, du är en guldpärla :) ^^ hihi...


Det gör inte lika ont längre! Så jag borde kunna somna iaf.. I morgon ska jag ringa soc & ev tandläkaren! Hoppas att jag får en tid hos tandläkaren när älsk är här, för då får hon banne mig följa med mig dit.. Uch är livrädd för att gå till tandläkaren bara för smärtans skull .. :S



Nähe dags och duscha! =) natti....

Av Therese - 6 juni 2010 14:11

Otur? Nej inte alls ^^ mitt liv består nog mest bara av en massa j*vla otur, så jag börjar väl bli ganska van! Vissa har tur medan andra inte! :p


Problem med ögat, är dock bra nu!

Svullen kind, pga visdoms tand :S

Torra & spruckna fötter, Aj

Problem med min godeman, Jag hatar det

Inga sparade pengar till Finland i slutet av juni,  Tack kära godeman!

[Sprucket tandkött , Bra jobbat Therese

Hemma gjord piercing slutade med att ja fick besöka VC , Lyckat Therese

dessa två punkter hände för länge sen men ändå]

Min f.d stationära dator , Dog och förblir begraven

Förlorat min älskade fina farmor 10/3-2009 , Saknar dig jätte mycket

Förlorat min urgoa katt , älskar dig

Blev tvungen o sälja min andra söta katt , Längtar efter dig

Arbetslös , Vill verkligen skaffa mig ett bra jobb


Finns säkert mycket mer saker, men kommer inte på något mer för stunden ^^

Stora som små saker, spelar ingen roll har ändå en massa otur hela tiden :p


Nej men annars är mitt liv skit bra :D



Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards