Tessali

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Therese - 8 juni 2010 10:38

Sötaste lillasyster, Jag är så otroligt stolt över dig <3 du har verkligen fått kämpa och se det lönade sig i längden! Lördagen 5 juni fick du flytta hem för gott :-) välkommen hem lillasyster <3 Jag hoppas verkligen att det går vägen nu och att du aldrig mer hamnar i det helvete du har varit i. Även om vi bor flera hundra mil i från varandra så vill jag bara att du ska veta en sak och det är, jag som är din storasyster finns för dig dygnet runt! Skriv till mig på face, skicka ett sms el vad som helst, så ska jag försöka hjälpa dig så gott jag kan...



Min lillasyster rycktes sakta men säkert in i ett helvete, det hände så otroligt mycket saker under tiden du mådde skit. Jag var ständigt orolig, för vad som skulle hända med min älskade syster?! fyfan vad jobbigt det var :S det var inte bara jobbigt för mig, utan för alla! Du fick chanser efter chanser, men en dag spelade det ingen roll vad du sa el gjorde, för soc hade bestämmt sig för att du skulle bort från all skit...


Nu har du bott på ett behandlingshem 1år och 5juni släppte dom dig fri. Dom öppnade dörren till en värld där du ska få komma tillbaka till :) Så snälla älskade syster om du blir och må dåligt igen, prata med någon! Det är inget att skämmas över, alla mår skit någon gång då och då! Till och med jag! ^^


  

Min sötaste lillasyster <3 :)

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards