Tessali

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Therese - 24 juni 2010 21:12

Hade en oro känsla i kroppen igår, kunde inte riktigt sätta fingret på vad ^^ försökte övertala mig om att det bara var en inbillning, som idag visade sig att det INTE var någon som helst inbillning! :(


Vaknade vid 9.00 tiden i morse av väckarklockan, sov gott under natten :) hade ett leende på läpparna och det kändes som det skulle bli en fin & härlig dag! Solen sken för fulla muggar ^^ men skenet bedrog, strax efter tio tiden så hör och ser jag en ambulans, polisbil och 2 brandbilar åka förbi min lägenhet med seriener på ^^ första tanken är självklart, Känner jag personen/personerna i fråga som är inblandade?! :o och sen kommer nästa fråga, VAD kan ha hänt?


Tänkte inte mer på det, drog i väg till Nina och vi pratade lite mer om vad som hänt då även hon både sett och hört fordona åka förbi fort som tusan..! Efter ett tag får vi reda på vad som hänt, en bekant till mig, hennes + familjens hus har brunnit :S varför det har fattat eld det är inte fastställt ännu & anledningen spelar ingen större roll egentligen ^^ 


Så nu står plötsligt en familj utan hus, för det gick ju inte och rädda:( så från och ha varit glada över att det är midsommar i morgon och allt till att vara förkrossade och ledsna över att dom inte längre har ett hus att bo i :(


Sänder mina tankar till denna familj <3 jag hoppas verkligen det ordnar sig.

Önskar/vill kunna göra något. Men vet inte om det finns något jag kan göra...


Uch verkligen en tragisk händelse =/


Nu ska jag spela lite tv spel =)

Kramar

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards