Tessali

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Therese - 17 juni 2010 08:34

Morrn morrn! :) Vaknade när väckarklockan ringde vid 7.45, låg kvar i sängen typ 5min och försökte vakna till! Klockan blev rätt mycket igår innan jag kom i säng (inge ovanligt) har sovit väldigt gott i natt, Hade dock vela sovit en timme till, men det kan jag tyvärr inte! :/ Sitter här och chillar en stund, och dricker lite morgon kaffe och det smakar ljuvligt :) hade något j*vla äckelkaffe förut, men älsk var så söt och köpte gevalia, mitt favorit kaffe! Tack min fina pärla <3 ska strax hoppa in i duschen och sen käka något :) vid 9.30 ska jag ta bussen in till stan, ska till soc :p tyvärr el vad ska man säga, så går jag där! ^^ Ok, jätte kul känns det inte att behöva få gå till soc, men ibland har man inge val. Får iaf hjälp där ekonomisk och utan dom så hade jag typ varit smal som en tändsticka! ^^ så det är väl rätt bra ändå att man går där! Inget som jag skämms över! För det är inte mitt fel att jag har hamnat i denna situation som jag befinner mig i...


Åker hem direkt efter soc & då ska jag vara social mot älsk ett par timmar, för och sen vinka av henne vid tåget =/ uch kommer sakna henne sjukt mycket. Men jag hoppas verkligen vi träffas snart igen! :D helst om ett par dagar bara ^^ nej men det är bra ibland och vara i från varandra också! För då saknar man varandra mer och då kommer förhållande hålla längre, än att man träffas typ jämnt för då kanske man hinner tröttna :p el ja ni fattar...


Nej klockan springer i väg. Kanske bäst och göra sig i ordning!! :) Ha det





Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards