Tessali

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Therese - 25 juni 2010 08:59

Trevlig midsommar allesammans! :) Jag hoppas att ni får en fin & minnesrik dag.

(Ta det lugnt med alkoholen) Hehe....


Vaknade för en halv timme sen, har sovit hyfsat bra ^^ var dock ganska ensamt utan flickvännen som jag har haft sovande hos mig i drygt två veckor...


Hon åkte hem igår, till sin mamma där hon ska fira midsommaren! Vet inte varför men av någon anledning så har vi planerat midsommaren åt olika håll, men det gör inget! Vi tar igen allt nästa midsommar ist :-D


Ok lite vemodigt känns det väl om sanningen ska fram, hade egentligen vela vara med min tjej! :) Men i år blir det inte så ..


Egentligen hade jag planerat att fira midsommaren hos farfar :-D Där vi hade tänkt grilla lite och bara umgås <3 men så blir det inte, har ändrat planerna

Blir hämtad mellan 13.00-15.00 någon gång av Mia min älskade låssas mamma :-D ska fira midsommar hos henne, där även mina två syskon + en himmla massa annat folk kommer att vara. Det känns lite tråkigt att inte få vara med farfar och co men ska ändå bli kul att få komma iväg och träffa lite folk (vissa har man typ aldrig träffat, och någon träffar jag typ jätte sällan)


Förlåt Nina om du känner dig sviken :/ inte meningen!^^^ men vi träffas ju varje dag stort sätt, så det kan vara skönt och komma i från varandra också! Du kommer knappt märka av mig att jag är borta fören jag står utan för din dörr igen XD


Nej nu ska jag dricka lite kaffe, duscha, äta, försöka hitta några kläder och städa lite...


Men ha nu en riktigt bra midsommar! <3


Kramar







Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards