Tessali

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Therese - 13 juni 2010 11:47

När jag var yngre så tyckte jag det var jätte kul att skriva brev :o) hade bra fantasi om vad jag skulle skriva i breven, brydde mig sällan om diversse stavfel el hur min handstil såg ut! Satt & skrev i timmar till alla möjliga personer. Men NU när det finns både internet & sms så har jag hamnat på latsidan och tycker inte det är lika kul att skriva brev längre! Nu bryr man sig jätte mycket om hur handstilen ser ut, och fantasin är i bott och stavfelen är man så noga med..Hehe! Mycket roligare att få än och skriva brev :0) men för att få ett brev så krävs det att man skriver ett ;)


Och det är precis vad jag ska göra idag, skriva ett brev till mamma <3 hon har fått vänta evigheter på att mitt lilla brev =/ uch har verkligen dåligt samvete! ^^ men NU ska jag ta mig i kragen och skriva. Under veckan kan du mamma gå till brevlådan med ett leende på läpparna! ^^ nästan så man skulle vilja vara med och se ditt leende, det kanske blir så stort så med lite tur så kanske det sträcker sig ända hit :D


Angående rubriken (To do) kommer i från pappa! ^^ han hade ett litet block förut som han alltid skrev just (To do) i och sen listade han upp, vad han skulle göra under dagen & gjorde sen en bock el drog ett sträck över saken när det var klart.. Hehe! Söta lilla pappa <3 funderar på att ta efter farsgubben & göra precis samma sak! För då VET man vad man ska göra under dagen & sen är det så skönt och kunna bocka för det grejerna sen när det är klart :D


Nehe det här duger inte, man skulle kanske ta tag i sakerna och inte bara säga att man ska göra det :p hehe!


Ha en fin dag gott folk ..





Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards