Tessali

Direktlänk till inlägg 17 juli 2011

¤ Ännu en söndag!

Av Therese - 17 juli 2011 09:55

Godmorgon alla fina människor    känner mig väldigt glad idag. Kanske för att morgonen inte börjat som jag hade räknat med, men ack så bra det blev ändå! Här behövs inga stora grejer ske för att jag ska bli glad. Nej här tar jag vara på alla små stunder också, för det är nästan dom stunder i livet som betyder mest  


Söndag idag & vanliga fall så skulle det innebära sista dagen för Micke att vara ledig. För på måndagen brukar det vara dags för lite jobb! Men inte den här gången. För han har ju semester   och om det är någon som förtjänar det så är det Micke! För han går upp upp 05.50 varje morgon, åker till jobbet & sliter oavsett väder och hur han mår. Här stannar han bara hemma när han är riktigt dålig! Och sjuk är han väldigt sällan! Och försover sig har han kanske gjort en gång sen vi träffades i November. Så med andra ord kommer han alltid i tid också! Ett stort eloge till världens finaste och duktigaste Micke <3 älskar dig.


Får se vad det blir för äventyr idag. Troligen inget speciellt :) blir nog en lugn och fin dag med en massa mys & kärlek ;) nu syftar jag inte på mys i den bemärkelse ;) utan soffmys. Film, gott och äta och bara njuta av att ha varandra! =D


Igår när jag var hos farfar så tittade jag ner på min fina gravida mage vid ett tillfälle och då kände jag att jag faktiskt saknade farmor jätte mycket <3 önskar så innerligt att hon kunde vara med & dela denna glädje med oss på jorden, istället för i himlen! <3 Självklart saknar jag farmor alla dagar, men när något stort eller något roligt händer då gör sig saknaden påmind lite extra! Önskar så att hon kunde få vara med och träffa samt lära känna våran lille pojke som är beräknad 3 oktober :-) istälelt för att hon får vara med & dela denna glädje så får jag gå till graven med sonen & visa upp honom på så vis. Vilket känns jätte jobbigt och tråkigt. Varför just du farmor?! Jag saknar dig så otroligt mycket, om du bara visste! <3

  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 24 augusti 2011 13:59


Jag kommer att avsluta den här bloggen inom kort! För min lillasyster Helena hjälpte mig & startade en NY igår. Fortsätt gärna & följ min blogg    Adressen dit är,  http://www.nybliven-mamma.blogspot.com/    Där kommer ni få läsa om min varda...

Av Therese - 22 augusti 2011 20:03

Idag har det varit en bra dag! även om det inte har hänt så fruktansvärt mycket. Fick reda på en sak tidigare (kan inte berätta det här) men det var riktigt kul. Säger bara en sak, sista idioten är inte född än.. Fattar inte hur f*n man tänker när ma...

Av Therese - 22 augusti 2011 11:55

Helgen kom och gick med rasande fart! Och ändå gjorde vi inget speciellt. Helgerna brukar kunna gå snabbt om man hittar på en massa saker. Men nu gjorde vi inte det och ändå gick det snabbt :p förstår inte.    Måndag idag. Älsklingen är på jobbet...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:30


  Big foot. Det är inte en dans på rosor & vara gravid ibland!  ...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:25


Var i Örebro igår & handlade kläder!  Blev faktiskt nöjd över mitt köp :D Här kommer en bild,                        2 par strumper Rosa linne Lila kofta (tunn men skön och ha på sig) Lila, vitrandigt linne med mön...

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards