Tessali

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Therese - 6 februari 2011 17:59

Jag & Micke håller på att fixa här hemma   det blir bara bättre och bättre ju mer vi håller på! Nu äntligen kan jag säga att jag faktiskt trivs här hemma. Visst har jag väl trivits innan också, men nu ännu mer.


Är så oerhört glad att jag funnit Micke   han kom in i mitt liv och förändrade allt (positivt) så nu kan jag faktiskt säga att jag mår bra.

Det kunde jag tyvärr inte säga innan :/


För innan jag träffade Micke så mådde jag som oftast dåligt. Jag var deppig och tyckte det mesta liknade skit. Men NU mår jag faktiskt jätte bra! Somnar gott och vaknar med leende på läpparna! Precis som det ska vara....


Jag älskar dej Micke! du har fått mig att må bra, du har för bättrat självförtroende, du har fått min energi att komma tillbaka! Jag är dej evigt tacksam!


Även om det snart bara gått 3månader så känns det iaf hur bra som helst. Jag hoppas att du är lika lycklig som mig! Men det tror jag eftersom du valde att flytta ihop med mig =)


Du är mitt allt Micke Larsson! <3<3<3


Puss på dej snygging!


Nu ska jag fortsätta ta tag i vårat hem innan det är dags för sängen.

Ja kanske inte såhär tidigt som sex, men klockan går fort idag så innan

jag vet ordet om det så är klockan 22.00






Av Therese - 6 februari 2011 10:14

Jag & älsklingen håller på att städar här hemma :) känns skönt och ha det gjort till veckan! just nu håller jag på att plocka inne i sovrummet samt bädda rent i sängen =) och älsklingen han håller på att plantera om blommorna! trot el ej. Men det är absolut inte min grej. Jag tycker det är fint med blommor, men är fruktansvärt dålig på att ta hand om dessa! Glömmer att vattna och plantera om nej jag vet inte det är bara inte min grej bara ^^ TUR Micke kan det där så slipper dom dö i från oss ;-)


Har inga speciella planer planerade idag. Blir lite allt möjligt tror jag :) skönt och inte ha en massa saker inplanderade också...


Btw idag fyller Janica, min näst minsta syster 14år :) ett stort grattis till henne. Hoppas att hon får en underbar dag och att hon gör den till en riktigt minnesrik dag. Sitter & tänker tillbaka på dagen då hon föddes, sitter och tänker på när hon blivit lite äldre men fortfarande var liten.. Janica min Janica :) alldra bästa syster <3 älskar dig oändligt mycket <3 finns alltid här för dig min lillastora syster...



    






Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards