Tessali

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Therese - 16 februari 2011 15:23

Har bakat en äppelpaj, som nu står i ugnen!   så snart kommer det dofta ljuvligt i Lindström/Larssons kök. Ska vispa ihop en sås alldeles strax. Sen efter det ska jag ta tag i städningen. Måste dammsuga då det är katthår och kattsand i varje hörn. Nej inte riktigt kanske, men nästan! ^^ 


Efter städningen ska det fixas mat.. Vad det blir är än gåta fortfarande. Men mest troligt är det att det blir en makaronipudding :-) mumms!


Vid 16.30 kommer mitt hjärta hem. Och det är MYS ;-)


Nej nu ska jag ta och sätta fart... Bjuder på en bild, så ni blir lite frästade :P


   

Av Therese - 16 februari 2011 08:08

Godmorgon bloggvärlden!   sitter & väntar på att Elin ska komma. Trevligt med lite morgon besök. Hon skulle lämna dottern på dagis bara innan hon dyker upp..

Ska bjuda på lite kaffe. Själv ska jag dricka lite oboy ;-) och käka en macka el två.

Så man inte åker i väg med tom mage :/ det vore inte så lyckat..


Om någon undrar, så har jag nästan slutat med kaffet helt. Dricker knappt ens en kopp om dagen. Vissa dagar går det ner två. Men annars är det nästan borttaget helt...


Måste förändra sig lite :P börjar med kaffet.. Haha


Nej ska göra mig i ordning lite innan Elin kommer! morsning korsning

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards