Tessali

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Therese - 22 februari 2011 13:54

Bolt (katten alltså) tappade sin första tand idag!   stora killen. Blev dock lite förvånad när jag såg något som ploppade ut ur munnen. Undrade först var det var? Men det var ju hans tand ^^


Idag ska jag åka till Kopparberg & fira min lillastorasyster som fyller 20år idag. Tiden har verkligen rusat förbi en, utan at jag märkt något. Haha!

Ett minnet som jag aldrig kommer glömma är, när jag var 3-4år någonting och satt i sängen & matade Sanna med saft i flaska, samtidigt bläddrade jag i en vi föräldrar tidning =)


Så klockren bild ;-) 


Och nu är Sanna stor flicka <3 :O)


Så Kopparberg & fira Sanna. Sova kvar där över natten! ska bli skoj och träffa allt folk igen. Och det ska bli så himla mysigt och komma ut i skogen!

Det är väl tänkt att jag bara ska sova där en natt, men det kanske blir två. Vi får se hur det är. Om man har kul och hur det går att vara utan Mickepicke ;-)


Nu måste jag sätta fart med allt jag ska hinna göra innan jag åker i väg. Micke är så söt så han skjutsar mig =) tack tack...


Ses i morgon el övermorgon då!




Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards