Tessali

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Therese - 18 februari 2011 07:13

Idag är det FREDAG :) och mitt schema är fullspäckat! Men det är bara kul när det händer en masa saker kring mig. Skönt & slippa att sitta hemma och glo, vilket jag gör i vanliga fall. Så dom få dagarna när det händer en eller flera saker då njuter jag i fulla drag! känns så otroligt skönt och lämna hemmet för en timme eller tre :0)


Det som står på schemat idag är att jag först ska åka till Linde med Nina & barnen <3 vi ska på kyrkis,  det är en grupp för föräldrar och barn. Man hittar på olika saker,  som tex: Leker, sjunger, pysslar och fikar tex. Jag har dock inga egna barn men tycker det är kul och följa med ändå! Leka lite med andra barn samt lära känna lite folk :-)


Det är första gången jag följer med till Lindes kyrkis, förut brukade jag följa med när hon åkte till Guldsmedshyttans kyrkis! Så det ska bli kul och se hur det är i Linde. Om det är bra, bättre eller jätte bra :-) jag tror det är bra men hytta bättre. Men det får vi se sen..


Efter det ska vi handla. Skulle vara kul & handla massa roliga saker eller kanske lite nya kläder :0) men så roligt ska vi inte ha det :P ska handla massa tråk saker men behövliga dock. Som tex: Kattmat.


Och i eftermiddag ska jag, Micke, Elin och John äta mat på kebab huset :0)

ska bli riktigt gott. Får se vad man ska äta. Alltingen blir det kebabtallrik el

pizza. Eller hamburgare vore också fint...


När vi är mätta och belåtna så drar vi till Elin och hjälper henne med flytten till Gusselby :0) fyfan vad skoj att du äntligen ska flytta hit. Kommer vi kunna umgås oftare! och det kommer bara bli trevligt..


SEN efter allt detta då blir det inta sängläge & kolla på film :0) sen sova...


Så dagen kommer vara ganska fullspäckad, men ack så roligt!


Nu ska jag föra över pengar till mitt konto och sen göra mig i ordning så jag är klar vid 09.00 ...





Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards