Tessali

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Therese - 9 februari 2011 13:33

Tessa,  Jag älskar dig <3 och det kommer jag alltid att göra. Det är helt ofattbart att du inte längre finns kvar hos oss :'/ du har lämnat oss med stor sorg & saknad. Du var världens snällaste vove! du gjorde inte ens en flyga förnä :) och du var alltid en trogen vän... Jag hoppas att du har det bra i djurhimlen. Vi kommer att ses igen. Även om det kommer ta tid. Älskade underbara Tessa <3 R.I.P nu har du fått din vilan. Nu slipper du ha ont och må dåligt... Tack för alla stunder med dig :)


  Jag är kanske fjantig som sörjer och skriver om denna hund. Vissa kanske anser att det "bara är en hund" men älskar man djur och framför allt hundar så gör man det. Jag är en riktigt djurmänniska. Och nu betyder Tessa lite mer än att det "bara" är en hund...



Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards