Tessali

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Therese - 10 februari 2011 18:22

Idag kommer jag sitta bänkad i soffan hela kvällen :) först är det halv åtta hos mig. Tycker matlagningsprogram är intressant & se. Speciellt halv åtta hos mig =D det är så klockrent...


Sen är det Sveriges värsta bilförare. Riktigt underhållande! samtidigt som man sitter och skrattar så blir man lite små irriterad också ;) dom kör ju värre än värst.


Avslutar med Svensk maffia. Det är fruktansvärt bra, men samtidigt är det väldigt hemskt. Förstår inte hur man kan tycka att det är OK att vara med i sådan där "grupper" springa och döda folk bara för att dom inte gör som dom själv vill.. Det är INTE okej. Det är ju sjukt! men som sagt programmet får mig ändå och vilja se det.


Jag hoppas bara att jag orkar se alla dessa program! För dom har varit efterlängtade. Men problemet är att jag är så trött att jag vet inte om jag

kommer orka hålla ögonen öppna länge till :s ska iaf försöka... Annars blir

jag besviken på mig själv...


Efter programmen om jag är vaken det vill säga så är det absolut sängen =D ska bli fruktansvärt skönt att äntligen få stänga igen dom blå & sova :) längtar...


 

Av Therese - 10 februari 2011 11:12

Torsdag idag. Näst sista dagen på den här veckan :) ska bli riktigt skönt med helg sen! även om jag bara går hemma om dagarna så tycker jag ändå helgerna är mysiga och ser alltid fram i mot det :) det ända som är tråkigt är att dom brukar gå med rasande fart, så snart är det måndag igen :/


Ringde nyss till folksam, där jag hade en hemförsäkring & sa upp det. Var berädd på att det kunde bli strul :s men det blev det inte, skönt det :) gick smidigt & bra. Anledningen till att jag sa upp den hemförsäkringen är för att vi ska ha hemförsäkring från ett annat bolag =) Vilket Micke fixade redan igår :P så idag behövde jag bara ringa och säga upp mitt...


Nu ska jag käka lite nudelsoppa med lite ostskivor i. Nyttigt? nej verkligen inte :P men det är kalas gott så det tänker jag käka iaf..


Efter nudelsoppan funderar jag på att ta ett varmt bad :) är lite små frusen så det skulle sitta fint med ett bad då..


Senare blir det städ. Dammsuga och torka golven! mindre kul. Men det behövs göras tyvärr. Dammen flyger runt på golvet igen. Uch :(


Idag kommer ev Elin hit också :D får se hur det blir. Man kan alltid hoppas...


Fy vad jag är extremt trött :( skulle kunna sova hela dagarna. Men det blir inte bättre för det :/



Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards