Tessali

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Therese - 11 februari 2011 14:00

Magsjuka är här & härjar! Uch jag hatar det så fruktansvärt mycket. Men vem gör inte det liksom? kan ju inte vara någon som gillar & ha det. När ska alla sjukdomar utrotas för denna gång? kan det inte få räcka nu? :o börjar bli trött på allt vad sjukdomar heter...


Micke låg sjuk förra helgen :( förkyld, ont i huvudet och febrig. Under veckan har han varit på benen & jobbat. MEN ändå inte sett eller kännt sig riktigt kry! och natten till idag fick han magsjuka. Så ja nu ligger han däckad i soffan & sover!


Så otroligt tråkigt och se han sjuk och orkeslös. Även om han är stor och kan ta vara på sig själv så kan jag ändå inte låta bli och tycka synd om honom och försöker göra allt för att han ska ha det bra. Hämtar vatten, hämtar alvedon m.m har ju ett hjärta av guld & tycker om att hjälpa andra som inte mår bra! =)


Nej nu får det vara nog. Nu får han ta och bli frisk. Saknar den gammla Micke! han som skämtade, kittlade mig, höll för mina ögon när vi tittade på Tv och sa nu får du inte se detta för det är läskigt ;P saknar den Micke som jävlades och hade sig ;-) nu var det ett tag sen jag såg till DEN Micke....Men förstår honom också, vem orkar hålla på sådär när man e sjuk hela tiden?


 


Krya på dig älskling! hoppas verkligen att du snart blir frisk :)

Älskar dej hjärtat mitt. Ingen älskar dig lika mycket som jag ;-)

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards