Tessali

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Therese - 24 februari 2011 09:09

- 18 ute . Inne vet jag inte riktigt hur kallt det är, men kallt är det iaf. Hutter, Hutter :/ sitter med dubbla kläder, termobyxor & en stor filt på mig och ändå fryser jag. Uch inte är det roligt inte :s Men vi håller på att elda så förhoppningsvis blir det väl lite varmare om en stund, i hope! ^^_^^  =)


Snacka om att man är bortskämd i Gusselby, där man får justera värmen i lägenheten bäst man vill utan att det kostar :) elen ingår ju.. Nice..


Är lite nervös för OM tåget går som det ska idag :o för jag VILL verkligen åka hem idag. Nog för att jag har haft det jätte bra här i Rundberget som jag är i nu men saknar katterna & Micke <3 :'/


Nej men på något vis borde jag komma hem :-) i hope..


Nej nu ska jag ta & hitta på något. Käka godis kanske ;-) ehm nej kanske inte

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards