Tessali

Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

¤ Svensk maffia..!

Av Therese - 3 februari 2011 21:12

Älsklingen ligger i soffan & tittar på programmet, Svensk maffia. Någon som sett det? Vad tycker ni om det programmet? Jag tycker det är rätt bra. Fast hemskt :/

Har plockat lite i köket så jag har missat början! Nu är det reklam, så fort det börjar igen så ska jag också bänka mig i soffan & se det :)


Efter programmet blir det & krypa ner i sängen med Micke och sussa! eller sussa ska jag väl inte göra. Ska faktiskt se på film först en liten stund. Men antar att Micke kommer somna så fort han lägger ner huvudet på kudden! Jag kommer nog inte hålla mina blåa ögon vakna länge fören jag också kommer somna gott :-)


I natt ska Micke få ta duntäcket som jag annars brukar sova med. Så han slipper frysa (han har feber) =/ jag har varit och hämta ett annat täcke som ligger i garderoben, hoppas jag kan sova gott med det täcket :) kanske ÄR det som är problemet att jag har svårt att sova med ett tjockt och varmt täcke. Kanske kan sova bättre med tunnare och svalare! såfall får jag tyvärr plocka bort favo dun täcket :(


Nej nu börjar programmet snart ..Typ NU ;-)


Godnatt och sov gott


 

 
 
Tuula

Tuula

5 februari 2011 19:07

Vsr serien bra eller? Eller, tvprogrammet alltså.. Har en kompis som såg det också, men inte vad han tyckte.. ;p

http://boola.bloggplatsen.se

Therese

6 februari 2011 10:12

Jag tycker att programmet svensk maffian är suveränt bra och spännande! fast väldigt hemskt. Du får ge det en chans och se på det om du har tillgång till 5an så får du själv avgöra om det är bra eller ej :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 24 augusti 2011 13:59


Jag kommer att avsluta den här bloggen inom kort! För min lillasyster Helena hjälpte mig & startade en NY igår. Fortsätt gärna & följ min blogg    Adressen dit är,  http://www.nybliven-mamma.blogspot.com/    Där kommer ni få läsa om min varda...

Av Therese - 22 augusti 2011 20:03

Idag har det varit en bra dag! även om det inte har hänt så fruktansvärt mycket. Fick reda på en sak tidigare (kan inte berätta det här) men det var riktigt kul. Säger bara en sak, sista idioten är inte född än.. Fattar inte hur f*n man tänker när ma...

Av Therese - 22 augusti 2011 11:55

Helgen kom och gick med rasande fart! Och ändå gjorde vi inget speciellt. Helgerna brukar kunna gå snabbt om man hittar på en massa saker. Men nu gjorde vi inte det och ändå gick det snabbt :p förstår inte.    Måndag idag. Älsklingen är på jobbet...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:30


  Big foot. Det är inte en dans på rosor & vara gravid ibland!  ...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:25


Var i Örebro igår & handlade kläder!  Blev faktiskt nöjd över mitt köp :D Här kommer en bild,                        2 par strumper Rosa linne Lila kofta (tunn men skön och ha på sig) Lila, vitrandigt linne med mön...

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards