Tessali

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Therese - 4 november 2010 07:03

Godmorgon! (: vaknade av väckarklockan vid 06.30 ! har sovit gott i natt. Drömde som dom allra flesta nätterna att jag stod & rökte =P känns oerhört bra att det bara är en dröm & inte verkligheten! Anledningarna till dessa drömmar är bara för att jag har nikotin plåster & det står på deras instuktions lappen att biverkningar är bland annat livliga drömmar eller oro! :P


Ska alldeles strax klä på mig (: och sen blir det och klä på sig något bekvämt ! ska nämligen åka till Örebro med pappa, Oskar(?) & älsklingen! Pappa och Oskar ska inte ägna dagen åt shopping! men det ska jag & älsklingen göra =D


Ska till myrorna & kika om jag hittar lite kläder =D det brukar finnas gott om det där. Anledningen till att jag ska köpa kläder från myrorna är just för att det är billigare än på Hm, lindex m.m (onödigt & köpa dyra kläder, under min viktminsknings resa) då är det bättre & köpa billiga kläder. För jag kommer kanske inte kunna ha det sen. Och då måste man köpa nytt igen (om man köper dyra på hm el dyl) om ni förstår vad jag menar ? :D


Men det är inge fel på myrorna! finns ju mycket fint där som ser väldigt nytt ut också..


Kanske blir något på hm el lindex också om man hittar något där...?!


Nej ska göra mig i ordning så jag är klar lagom till 08.00 för då åker vi. Så shopping i 6timmar...


Sen hem & äta samt träna!


Ha en riktigt bra torsdag! =)


Kramar <3

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards