Tessali

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Therese - 24 november 2010 22:49

Min första kärlek hette Tim & var Norsk (: vi var runt 5-6år.

Våra föräldrar umgicks så på det viset träffade jag honom!

Jag & Tim gjorde verkligen allt tillsammans. Tex, åt glass, badade,

firade nyår, spelade tvspel och lekte! =D vi trivdes bra ihop. Även om vi

säkert bråkade en massa också! Var länge sen, så jag minns inte allt riktigt.


Jag minns inte riktigt när och varför! Men vi tappade kontakten sen


Under flera år så tänkte jag på honom! Jag hade en massa frågor, utan svar!

Jag undrade om han levde, mådde bra, vad gjorde han??? och var bor han?!


Jag visste inte hur jag skulle göra för och finna honom! Jag letade runt lite på internet, på olika sidor. Men nopp fanns ingen Tim... Så jag lade ner sökandet.

Jag tänkte för mig själv, att om det finns en mening med detta så kommer jag finna honom! Och gör jag inte det, då är det inte meningen heller..


En dag fick jag napp... På facebook! Jag skrev till honom & lade till en vänskaps förfrågan. Fick ett svar och ett Ja på vänskapen :) han kom ihåg mig och hade undrat hur jag mådde och vad jag gjorde nuförtiden! =D vi skrev med varandra lite fram & tillbaka. Men sen slutade han! Han var inte så intresserad att hålla kontakten! :( men då fick jag iaf veta att han levde och det är huvudsaken..!




 




Av Therese - 24 november 2010 14:25

Jag kanske är töntig, men jag är en person som tycker saker & ting är obehagliga när något felar med kroppen! när något har hänt som inte tillhör det normala. Det behöver inte vara något allvarligt! det kan till och med vara normalt. Men jag kan ändå inte låta bli och bli & fundera på det. Bästa fall kolla upp det! Nu pratar jag dock inte om små fjuttiga saker. Som ett litet mini sår el dyl. Utan lite större saker än det ...


Jag har fått "blåmärken" på udda ställen på kroppen! som enligt min mening ska vara svårt och kunna få ett blåmärke just där, tex när man slagit it el så. Det kan vara på låret, ljumsken, mitt på armen, axeln, insidan av låret! så hur lätt är det då att man slår sig där och får blåmärken?! :o


Ibland har jag fått synliga blåmärken. Men ibland syns det inget men det gör ont som att jag skulle ha blåmärke..


När jag skrev om min "oro" på facebook.Så svarade en tjej (Cissi) att hon brukar få samma sak om någon tex har petat för hårt på hennes kropp! så jag har kanske en kropp som är känslig mot för hårda pet och tryck ^^


Även om jag inte tror att det är något allvarligt. För det vet jag att det inte är, men så känns det ändå lustigt och obehaligt ^^


Jag jag är säkert töntigt och barnlig. Men är man orolig så är man! El oroligt är jag väl inte heller.. Men ja...



Av Therese - 24 november 2010 12:40

Tog en sovmorgon idag :) var inte planerat direkt. Vaknade vid 12.00 blev faktiskt förvånad att jag hade sovit så länge. Men det var jätte skönt och få sova ut :) känner mig ganska pigg! Har druckit 1½ kopp kaffe ...


Börjar bli lite hungrig! så jag ska väl snart gå ut i köket och fixa dagens middag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag :-) är sugen på både kött & fisk. Hmm? får nog bli kött nu och fisk i kväll..


Senare i eftermiddag blir det & dra till gymmet & träna lite :) ska faktiskt bli väldigt skönt och få komma dit och köra ett pass! har inte tränat på 1vecka :$ så nu är det dags. Det handlar inte om att jag har tröttnat på träningen el att jag inte orkar med det längre! För så är det absolut inte.. Varför jag har missat träningen tänker jag inte gå in på! En del folk har redan kommenterat negativ med vissa saker jag har valt så jag känner att jag behöver inte höra mer skit :(


Annars händer det inte så mycket mer idag! I kväll kommer väl Mickepicke, mannen i mitt liv <3 Jag tycker verkligen om honom jätte mycket. Det känns verkligen så otroligt bra! Jag hoppas verkligen det fortsätter såhär bra...

Ska inte fokusera & tänka så mycket på det ^^ utan bara fortsätta vara lycklig som jag är...


Nej dags och fixa mat :) i kväll ska jag skriva om 2:an i från listan jag har börjat med. Tror det är om familjen om jag inte minns fel. Märks sen! ^^


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards