Tessali

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Therese - 16 november 2010 11:06

Var inte länge sen som jag vände rätt på dygnet (: jag gick & lade mig i en vättig tid och gick på vid 8.00 vaknade pigg och utvilad. Det kändes verkligen jätte bra (: men nu vet jag inte vad som har hänt, nu har jag återigen vänt på dygnet så nu sitter jag vaken till 2.00 och går upp när jag vaknar självmant och det brukar bli än 10.30 =/

Inte så smidigt kanske! Dags och vara hård mot sig själv igen. Så man orkar med dagen bättre =D för funkar inte sömnen så funkar inte kroppen! och funkar inte kroppen så funkar inte träningen! Och funkar inte träningen så funkar inte viktminskningen och funkar inte den då funkar inte mitt humör! :P


Gissar på att träningen idag kommer bli sådär! Men ska försöka göra mitt bästa. Skulle behöva ge järnet ännu mer idag än sist (och då gav jag mycket) för jag missar träningen på torsdag! ska ju på dejt <3 men det kommer nog bli värt det ;-) tror jag iaf. För han verkar vara underbar! :)



Kollade brevlådan nyss, fick 2 tidningar. Toys rus & önskeboken...... Jätte kul. Om man är liten ;-) fast om jag ska vara ärlig?! så är det faktiskt kul och bläddra i dom . Men pss säg det inte högt...


Nej nu ska jag titta på unga mödrar och sen packa gymväskan! :) puss på er

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards